Zakelijke klanten

Ik ben een zakelijke klant

Als bedrijf kun je bij ons kopen door je btw-nummer op te geven. Voor bedrijven is het belangrijk dat het btw-nummer voor de EU is geregistreerd, zodat een belastingvrije factuur kan worden uitgereikt. Houd er rekening mee dat ons bedrijf gevestigd is in Oostenrijk en dat er bij Oostenrijkse zakelijke klanten geen belasting wordt ingehouden, omdat het geen intracommunautaire levering betreft.

Ons systeem controleert het btw-nummer volgens de richtlijnen van de Europese Unie. Het is ook mogelijk om het belastingnummer te vermelden zonder aftrek van belasting.

Bestellen als zakelijke klant

Informatie over voltooiing van bestelling

Je kunt direct winkelen in onze online shop of via ons contactformulier.

Laat ons het volgende weten voor een correcte facturering en orderverwerking:

  • Bedrijfsnaam
  • Btw-nummer
  • Factuur- en afleveradres
  • E-mailadres voor de bestelbevestiging
  • E-mailadres voor facturen en creditnota's
  • Telefoonnummer, voor eventuele vragen over de levering
  • Ordernummer dat op de factuur moet worden vermeld

Als je via het contactformulier bestelt en onze klantenservice heeft al een offerte opgesteld, vermeld dan ook het offertenummer.

Ik heb een offerte nodig

Als je een offerte nodig hebt, neem dan contact op met klantenservice.

Om zo snel mogelijk een offerte te kunnen maken, hebben we bovenstaande gegevens nodig.

Let er op dat een door ons ondertekende offerte een prijsopgave is. Zakelijke klanten hebben geen eigen prijslijsten.

Krijg ik betere prijzen als reseller?

Ons assortiment kan alleen zo groot zijn omdat we van veel verschillende merken inkopen. Wij zijn dus zelf resellers. We kunnen daarom geen aparte prijslijst aanbieden voor geïnteresseerde resellers.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Aankoop op rekening

Als bedrijf is het mogelijk om de betaalmethode "Buy Now, Pay Later" te gebruiken via onze betaalpartner Billie.

Hoe werkt deze betaalmethode?
Na het verzenden van de bestelling ontvang je een betalingsverzoek van Billie. De betalingstermijn wordt bepaald door de betalingspartner en kan niet door ons worden beïnvloed. Je vindt alle informatie over jouw betalingen in jouw klantenportaal.

Ik wil de betalingstermijn verlengen.
Neem rechtstreeks contact op met Billie via het klantenportaal. De termijn kan niet door ons worden verlengd. Wij zijn ook niet verantwoordelijk voor betalingsherinneringen.

Betalingsstatus van facturen
Jouw boekhoudafdeling kan deze bekijken via het klantenportaal. Vanwege de gegevensbescherming kan onze klantenservice je hier helaas geen informatie over geven.

Als je een bestelling hebt geplaatst en direct na het afronden van de bestelling een ontvangstbewijs voor boekhoudkundige doeleinden nodig hebt, kan onze klantenservice je een pro forma factuur aanbieden. Je kunt hier contact met ons opnemen.

De factuur wordt gegenereerd op het moment van verzending. Je kunt deze milieuvriendelijk per e-mail laten versturen of in het pakket laten bijsluiten.

Als je de factuur niet kunt vinden, kun je een kopie van de factuur downloaden in je klantenaccount.

Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

Wijzigingen in de factuur kunnen worden doorgevoerd door de klantenservice. Je kunt hier contact met ons opnemen. Vertel ons om welk factuurnummer het gaat en welke gegevens gewijzigd moeten worden.